M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年3月7日星期二

2017日本超市食品分享@大阪



去日本行超市係一件非常辛苦嘅事,因為太多太多野要買,但係又怕爆喼超重....好掙扎先至揀到應該最想最想買嘅嘢,其實咁樣都好,可以控制自己買啲應該要買嘅嘢,唔好比自己買埋太多無謂野(自我安慰中)


今次旅程還有去100元店及烘焙廚具
連結在此👇🏻





首先介紹呢間道具街入邊呢間超市

呢間超市主要買商業用,X L裝的食物,所以size都比較大

大大盒鰹魚粉,我最愛用來做日式湯底,比如做壽喜燒都可以用

500g---760日元,有排用,一定用得哂

昆布,又係可以用來做湯底,必買

鰹魚碎,最鍾意買獨立包裝,因為細細包每次用一兩包,又唔怕會潮變淋,如買太大包就好快潮濕變淋

有好多唔同味道嘅沙律醬

喜歡食明太子可以試吓明太子味沙律醬

大大樽沙律汁,夏天就到經常整沙律嘅我,兩個月就可以用晒

又見到我最鍾意用來做麵包嘅三溫糖,價錢真係比香港平好多,但係太重最終都係冇買><

又見到櫻花系列,今次見到香港都好多地方有得賣嘅櫻花漬

但呢支櫻花果醬就係喺日本先見到有得買

以下係去其他超市見到嘅產品


櫻花啫喱...超靚呀

櫻花燒米餅,又見到粉紅色

連可樂都出咗櫻花樽,超靚呀...


喺便利店見到呢一個Hello Kitty杯好靚呀,入面連一個橙啫哩獨立分開,食完個啫喱唔使特登洗個杯,日本設計永遠都非常細心

食完個啫喱後,就可以帶隻杯返香港用

仲有係便利店見到櫻花pancake,入面夾住櫻花jam的,酸酸甜甜好特別,第二日忍唔住買多個食

仲有呢個炒麵麵包,麵包非常鬆軟,係便利店可以搵到,當行街行到冇時間食飯最好就係去便利店速食,爭取每分每秒行街

呢個心型士多啤梨又大粒包裝又靚,$1500円一粒

紅色平啲

呢個淡雪士多啤梨有一種好特別嘅士多啤梨香味,一定要試


要試初戀嘅味道價錢當然貴啲啦

朋友搵無花果糖,佢係零卡路里,所以我都買咗一包用來做甜品,喺藥妝裏面搵到

仲有獨立包裝方便出街用

另一款零卡路里糖

KicKat朱古力味日本酒,重點係櫻花版

早前電視講有隻18禁薯片,但我只搵到呢款18禁咖喱

(其實我仲有買藥妝,衫...)睇下多唔多人睇先再寫啦



今次旅程還有去100元店及烘焙廚具
連結在此👇🏻



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~























沒有留言:

發佈留言