M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年5月26日星期四

5款包餃子及---如何雪藏餃子慳位方法


我平時包餃子,多數會包呢幾個款,因為不太復雜,較簡單,但事實上,還有其他包法,不過我覺得最基本的,都應該係呢幾款^^

下面有幾張相,相內有簡單形容,希望大家明白

至於餡料,大家可以自由選擇自己喜歡材料,我今次做了兩款饀,一款係韭菜豬肉,另一款係白菜木耳粉絲蝦

餃子饀做法可以去呢道
http://mslovekitchen.blogspot.com/2016/05/blog-post_29.html



第一款

第二款

第三款

第四款

第五款

包好的餃子如何雪藏餃子?

有些人喜歡用盒一盒盒放冰箱雪,但如果一次過做了太多,可能要雪4-6盒,我個冰箱已經放咗好多野,為咗慳位,我方法是...


先逐粒分開放,放冰箱2小時冰硬餃子


然後入密實袋,因為已雪硬,餃子不會黏著的

一袋可以放到30-40隻,非常慳位

*無論放湯或煎,記得不用解凍就可以直接煮,因為餃子皮從冰箱拎出黎好快溶,出水後就會黏住


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~






沒有留言:

發佈留言