M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年8月27日星期六

自家製無水奶油 起酥油@中式水油皮用


無水奶油(脫水牛油),是把牛油煮到油水分離,用作酥類食品,混合做出油皮、水皮,最常用於中式酥皮製品,尤其是近中秋,潮式酥皮月餅便可以用無水奶油去做

中式酥皮通常會用豬油令酥皮更香更鬆脆,自己食當然唔想用豬油,我曾經去學老婆餅,食譜都要用豬油做,才會做到酥皮有一層層效果,我亦見過有人用固體菜油代替豬油

我近來經常做中式酥皮類食品,終於有時間做,其實點都要做一次無水奶油,過程比想像中易又唔難做,用牛油做的起酥油,一定比豬油及固體菜油健康


做法

用200g無鹽牛油放在煲,細火煮溶,不用攪拌


當滾起時會有白色泡泡

把這些泡泡隔走,繼續煲,直止不再出現泡泡


離火後,放涼會出現兩層,用匙慢慢隔出面的一層(無水奶油)

只要斜放煲,更容易睇到有兩層


最低層的牛油可以做麵包,不要浪費呀

之前隔出的白色泡泡亦可以煮餸用來煎食物


*無水奶油存放雪櫃,用前先回溫

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~








沒有留言:

發佈留言