M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年8月6日星期六

自家製軟綿綿紅豆蓉做法@少油少甜版








自製軟綿綿紅豆蓉


每逢近中秋節,就會浸一斤紅豆,用黎整豆沙蓉,我平時都會閒中整定紅豆蓉放冰箱,不過份量會減一半,今次整夠一斤,除左要準備有部份用來做月餅餡,還可以用係其他甜品或者做麵包都好好用,比如糯米糍、多啦A夢豆沙包、豆沙碢餅、焗西米市布甸、湯圓、蛋黃酥..做了放冰箱可以保存3個月


要做一個又滑又軟綿綿既紅豆蓉,一定要過篩除去紅豆皮,雖然步驟多一點,但做出嚟嘅效果絕對係軟綿綿又滑,非常滿意



材料~ 
紅豆一斤
(做完約有1360g)
沖繩黃糖250g
(全部用同一款糖都可以,建議用原蔗糖比白砂糖香)
鹽1/4茶匙
油2湯匙
麥芽糖2-3湯匙
澄麵10g(可以不加)




做法~
紅豆洗淨,先用水放雪櫃浸水一晚,放電飯煲,加水(用手指度水,從豆面度水高過手指一半便可),煮1.5小時再焗半小時(如果中途冇水可以加熱水繼續煮)


隔走多餘水份,放糖及鹽拌勻


放攪拌器打成蓉
(Bosch M5,3度打1-2分鐘)



再過篩去皮
(若沒有攪拌器可以直接用篩壓去皮)

壓出來的渣就是紅豆皮,過了篩下面的豆蓉非常幼滑

先放少少油在不粘pan上,放紅豆蓉再放油及麥芽糖不停炒,炒走水份蒸發至乾身(約炒20-25分鐘)

炒至見乾身,用手摸是軟綿綿又滑的感覺便可

篩入澄麵使豆沙蓉更廷身
亦可以不加澄麵


放涼後可以分一份份用保鮮紙獨立包裝,放冰箱可以保待3個月,用前放回雪櫃解凍便可。

我這樣做是方便自己每次用幾多,只需解凍一小包份量




因為有些做月餅,份量有唔同,所以用紙寫上重量
*最後要放入密實袋或盒才放冰箱冷藏,免抽乾水份


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~















沒有留言:

發佈留言