M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年3月20日星期一

第一個環保酵素@20-03-2017及3個月後的酵素


救救地球🌎為環保出一點力🌈

係咪好似買廣告,其實係粉絲仔學校開始講環保又教佢地整環保酵素,所以就上網搵資料同問有整開酵素嘅朋友之後,今日開始酵我哋第一桶酵素,三個月後就可以用啦

環保酵素可以用來洗碗、拖地、抺屋、洗廁所....少啲用化學物品對皮膚,對環境污染都有幫助架

粉絲仔學校教:將膠樽先劃14格,然後先放一格黃糖,10格水,三格生果皮

因為我個膠樽唔係透明所以唔可以話14格,我就
將容器分14份
1份糖、10份水、3份生果皮

我這個膠盒份量是
生果皮750g
片糖250g
水2500g



做法~
係先開水同糖,然後再慢慢放果皮入糖水入邊,直至儲夠3分果皮為止,但係因為我朋友會送一個膠筒俾我做酵素,所以我就早一星期開始儲起果皮,今日一次過放哂糖、水及果皮。

*記得頭一個月要每日開蓋放氣,及攪下佢,之後個2個月間中再理佢,攪返上面的皮在水裏,直到等收酵






三個月之後...



這2樽是原液,可以直接用或希釋用

至於味道,我只用生果皮,出來味道不會有酸味,我覺得可以接受

我還加入了在洗手液,要知道我成日整嘢食要經常洗手,尤其是冬天真係洗到手都乾晒,據說酵素對皮膚好,因為酵素係天然提煉出嚟。少了化學品,直接對皮膚冇咁大傷害,所以我家姐姐經常要洗碗,抺屋...絕對係件好物


發酵完的果皮聽説整爛用來沖座廁一流


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言