M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年3月16日星期五

東京超好行超市@2018


今次介紹一個比較平民既超市,其實由新宿去大約40分鐘車程,但這個超市因為在商場內,商場內有阿卡將(bb小朋友百貨店)及一出車站有間大型¥100店,如果你喜歡狂這類東西再加上你要睇小朋友東西,這個地方值得一去

而我所講既呢間超市,是在龜有駅在Ario商埸內的Ito yokado 大超市














                                     從亀有駅南口出來,就會見到佢地



                             出口左邊就見到這座大型商場(超市不在這裡),¥100店就在此




                                                  我最愛去¥100店尋寶有好多烘焙東西



                      這個粉篩非常好用,我用來做包時曬在包上或擀麵團時用都好方便












                     行完¥100店出來便看到下圖這間麥當勞,沿著麥當勞左邊的路一直行


                                                        上橋便到這個Arip大型商場



                                                                  超市就在下一層


                                                   我當時去到剛剛新出這款桃味可樂


                                            我喜歡乳酸菌,見到有乳酸菌必會買來試食



這個Ito yokado 超市係有好多7-11出品的東西,在日本買到的7-11產品都是物超所值,所以我都十分喜歡買他們自家品牌



一盒盒包裝精美嘅咖喱,用來做手信或者自己食好多選擇,還有很多日本不同的咖哩牛



                                                             7-11產品都是物超所值


最後當然一定要買乳酸菌飲品,因為在超市看見的,比係在便利店看到的產品更多選擇,雖然冷藏食品唔可以帶返香港,但係日本每日都可以飲到唔同嘅口味呀



                                              這個超市除咗食物仲有好多紅陪廚房用品





記唔記得在南口一出就見到佢哋,因為這個站同這個卡通片有關,所以係商場入邊都會見到佢地

話說今次行超市比預期時間多了,走的時間遇着放工時間,喺車廂內嘗試了人肉三文治,超超超級逼,係逼到透唔到氣呀....


連結
東京道具街---合羽橋道具街@2018


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言