M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年7月26日星期三

自家製粒粒紅豆蓉@少甜版



之前有寫過豆沙蓉,入口軟綿綿非常幼滑的,所以步驟較這個多。

今次做的是粒粒紅豆蓉,可以食到一粒粒紅豆,而我喜歡紅豆一粒粒得黎又有沙既質地,所以會煮到比較熟,我煮紅豆會一次煮一斤,放涼放冰箱可存放3個月(我一般放1個月都用完),用前一晚放雪櫃解凍便可

紅豆蓉仲可以整紅豆包、紅豆銅鑼燒、紅豆西米糕、豆沙鍋餅、糯米磁、焗西米布甸....



材料~
紅豆300g半斤
蔗糖100g
麥芽糖2湯匙
鹽少許
澄麵10g




紅豆豆沙做法在此

紅豆蓉做法@少油少甜版




做法
1.紅豆放雪櫃浸過夜
2.用電飯煲煮1小時
(放手指在紅豆上,水放約半隻手指高)
3.隔去水份
4.放蔗糖及鹽,用中細火煮至糖溶解
5.加麥芽糖煮溶
7.篩入澄麵,拌匀
8.放在碟上貼實保鮮紙包著紅豆放涼

*做多了的紅豆蓉分適當份量包好保鮮紙及密實袋放冰格存放,如放雪櫃只可放一星期




蔗片糖要揼碎,用這個比較易溶



如果整紅豆冰盡量不要整爛紅豆


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言